Cumartesi

Bir Tutam Bal...



Boşluktayım. Süzülüyorum, geleceğime ve sonsuzluğuma. Özlemek istiyorum, belki de özlüyorum deli gibi. Birinin sesine hasret olmak istiyorum, belki de hasretim deli gibi. Her şey karmakarışık. Her şey düzensiz.

Bu karışıklığın için sadece varlığımı sürdürüyorum ve gelip geçen zamanlar biriktiriyorum kendime. Kalbi kırık, azıcık ucu yırtılmış. Şuan kimsenin ne yaptığı ilgilendirmiyor beni. Sadece hissettiğim ve bana hissettirilenler önemli.

Çok güzel hissettiğimde oldu ama çok feci üzüldüğümde. Güzellikler aydınlanmanın anahtarıyken yanlışlar bir birikim, yanlışların öncüsüydü. Kalbim donuk hayatımın azıcık ucu yırtılmış, kendine çeki düzen vermeye çalışıyor ama beceremiyor.

Hem kalbimin hem benim tatlı bir şeylere ihtiyacı var. Bozulmayacak hep var olacak bir şeylere. Bir tutam bal olsun mu? Bal bozulmayan tek gıda maddesiymiş. Hem de çok da faydalı.

Bu şansla bana balın kavanoz dibinde kalmış özü denk gelir sadece ya da o bile denk gelmez. Artık bir şeylerin olmasını beklemek imkansızlıktan başka bir şey değil. Ben buyum, bu gördüğünüz kişi ve galiba hayatım da hep bu şekilde gördüğünüz gibi kalacak.

Hayatımın özetini soracak olursanız beklemek ve sabır etmek… Hep bir şeyleri bekledim, olması için sabır ettim. 22 yıllık hayatımda pek de bir şeyler başaramamışım aslında. Ölümsüzleşememişim mesela. Oysa hep istediğim buydu.

Adımı bir yerlere kazımak, hafızalarda yer almak. Bu gidişle de olamayacak. Ben her zaman ben olarak kalacağım ve yolumdan öteye geçemeyeceğim. Durulması gerekende yerde duracak geri dönülmesi yerde döneceğim ve tekdüze hayatımdan ilelebete geçeceğim.

Aşkı katmadım bile araya bakarsanız çünkü aşka dair umudum yok benim. Tüm hayallerim tüm ümitlerin kara büyücüler tarafından çalındı. Masallardaki gibi bir aşk istediğim için belki de aşka dair tüm bu umutsuzluğum.

Ben bir prenses değilim bu yüzden bir prens gelip güzellik uykumdan kaldırmayacak. Bir leydi olmadığım için de bir lord beni bulamayacak. Beklentiler sadece üzer demişler. Ne kadar da güzel söylemişler aslında. Tam da kurmak istediğim cümle. Benden önce birileri kurarak beni bu zorluktan kurtarmış.

Hiçbir şeye dair beklentim yok ne bala ne de aşka… İşte bu yüzden tüm umursamazlığım, tüm vazgeçişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder